Човек би си помислил, че вътрешната светая светих на едно от
най-големите съоръжения в света на моторспорта ще съдържа предимно мъже.
Един вид трябва да се усеща миризмата на старо масло и тежък одеколон Brut 33, както и да липсват усмивки по лицата.
Изненадващо, но това е грешна представа за свръхсекретната бърглога на Prodrive, намираща се в югоизточния английски регион Оксфордшир. Забелязваме само един служител в постройката, приютила наследството на компанията. Той влиза в Metro 6R4 от 1986 г., запалва го и се чува много характерният V6 звук. Негов колега го последва, качвайки се в съседната кола – ралиджийско Porsche 911 SCRS (1984) от Group B.
Около обяд повече хора се насъбират, коментирайки с момчешки ентусиазъм за клиренса на Ford Mondeo, спечелил Британския шампионат за туристически автомобили (BTCC) и за ролкейджа на Impreza-та на Ричард Бърнс. Тези момчета са закостеняли бензинови откачалки. И след като обедната почивка приключи, историческите състезателни рали и пистови автомобили стават два пъти по-разпространени от кислорода в залата.
Може би не трябва толкова да се изненадваме. В края на краищата тази колекция с легендите на Prodrive представлява близо три десетилетия на състезателен успех. А по отношение на емоционалния метал, това е място на среща с внушително количество от него.
Един вид трябва да се усеща миризмата на старо масло и тежък одеколон Brut 33, както и да липсват усмивки по лицата.
Изненадващо, но това е грешна представа за свръхсекретната бърглога на Prodrive, намираща се в югоизточния английски регион Оксфордшир. Забелязваме само един служител в постройката, приютила наследството на компанията. Той влиза в Metro 6R4 от 1986 г., запалва го и се чува много характерният V6 звук. Негов колега го последва, качвайки се в съседната кола – ралиджийско Porsche 911 SCRS (1984) от Group B.
Около обяд повече хора се насъбират, коментирайки с момчешки ентусиазъм за клиренса на Ford Mondeo, спечелил Британския шампионат за туристически автомобили (BTCC) и за ролкейджа на Impreza-та на Ричард Бърнс. Тези момчета са закостеняли бензинови откачалки. И след като обедната почивка приключи, историческите състезателни рали и пистови автомобили стават два пъти по-разпространени от кислорода в залата.
Може би не трябва толкова да се изненадваме. В края на краищата тази колекция с легендите на Prodrive представлява близо три десетилетия на състезателен успех. А по отношение на емоционалния метал, това е място на среща с внушително количество от него.
Няма коментари:
Публикуване на коментар