Новата Alfa Romeo Giulia, която трябва да замени модела 159, ще бъде
със задвижване на задните колела. Това разкри италианския вестник La
Repubblica, според който автомобилът ще се предлага и с опционално
задвижване към четирите колела.
* Неофициално изображение
Според изданието новият модел ще се появи не през 2014 г., както се очакваше, а година по-късно. Giulia ще получи модернизирано шаси от Giulietta и двигатели – бензинови и дизелови, с обем между 1.6 и 3.6 литра. Основният агрегат ще бъде 1.8 литров бензинов турбо-мотор.
Дизайнът на Giulia се разработва от италианското студио Centro Style Studio. Той ще бъде сериозно променен, но ще запази позната решетка на радиатора, характерна за Alfa Romeo.
А задната част ще бъде в стила на легендарната състезателна Coda Tronca от 1960 г. Друго италианско издание – Autoedizione, пък се добра до скици, които показват как ще изглежда комбито на модела.
Журналисти от интернет-сайта твърдят, че това са официални варианта на дизайна, които са получени от сътрудници на Centro Style Studio.
Именно външният вид на автомобила стана главната причина неговото пускане в производство да се отлага. Шефът на Fiat Сержио Маркионе не хареса дизайна на автомобила и нареди той да бъде преработен.
* Неофициално изображение
Според изданието новият модел ще се появи не през 2014 г., както се очакваше, а година по-късно. Giulia ще получи модернизирано шаси от Giulietta и двигатели – бензинови и дизелови, с обем между 1.6 и 3.6 литра. Основният агрегат ще бъде 1.8 литров бензинов турбо-мотор.
Дизайнът на Giulia се разработва от италианското студио Centro Style Studio. Той ще бъде сериозно променен, но ще запази позната решетка на радиатора, характерна за Alfa Romeo.
А задната част ще бъде в стила на легендарната състезателна Coda Tronca от 1960 г. Друго италианско издание – Autoedizione, пък се добра до скици, които показват как ще изглежда комбито на модела.
Журналисти от интернет-сайта твърдят, че това са официални варианта на дизайна, които са получени от сътрудници на Centro Style Studio.
Именно външният вид на автомобила стана главната причина неговото пускане в производство да се отлага. Шефът на Fiat Сержио Маркионе не хареса дизайна на автомобила и нареди той да бъде преработен.
Няма коментари:
Публикуване на коментар