Изследователи откриха рискована тенденция през зимата и началото
на лятото – хората в Мрежата започват да търсят усилено любовта. Или
най-малкото паметен секс, предаде БГНЕС.
Експерти в сътрудничество с технологичния гигант Гугъл проведоха
проучване на човешкото сексуално поведение, като използваха ключови думи
от търсения на порнография, проституция и сайтове за запознанства в
периода от януари 2006 до март 2011 г.
По този начин те открили, че американците изпитват най-силно желание за съвкупление край Коледа и в началото на лятото.
Този цикъл обаче не е изненадващ. През 2007 г. изследване на сексуалното
поведение на младежите откри подобен шестмесечен период на активност в
Съединените щати. Проучването на т. нар. "празничен сезонен ефект" или
"лятноваканционен ефект" включваше изследване на резултатите от секса, в
това число на ражданията и на предаваните по полов път инфекции. Все
събития, която се появяват месеци, след като човек е бръкнал в кацата с
мед.
Учените също открили, че край Коледа и в началото на лятото търговците се радват на значително по-високи продажби на кондоми.
"Едно от разумните обяснения е, че в западните страни Коледа и лятото
са основните празнични сезони", коментира член на научния екип, изготвил
труда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар